Saya Sedut Sampai Airnya Kering-Zara Mengamuk Lagi..!!!

zara m
Saya Sedut Sampai Airnya Kering-Zara|Segerombolan gadis gadis pelacur yang masih Dibawah umur termasuk lah salah seorang gadis bernama yang melacurkan diri tanpa sepengetahuan neneknya.
Anggota polis yang melakukan serbuan itu meminta kepada para pelacur pelacur itu untuk membuat satu garisan baris lurus.
Tiba tiba muncul nenek tua kepada gadis itu dia cuba mendapatkan cucunya dengan jalan bongkok bongkok setelah melihat cucunya berbaris kemudian dia bertanya” kenapa kamu berbaris di sini? cucunya pula yang terpaksa menipu takut rahasianya terbongkar,dia kemudian berbohong dengan mengatakan ada seorang dermawan akan mendermakan buah orange dan sebab itu mereka berbaris.
Neneknya kemudian mengangguk tanda paham ,tidak lama selepas itu ia pun pergi,dipertengahan jalan nenek teringatkan cucunya yang lain di rumah yang mungkin mengharapkan beliau membawa pulang buah-buahan.lalu dia pun turut berbaris tanpa diketahui oleh cucunya.
Nenek tua itu berbaris di bagian paling belakang sesekali menjeling kearah cucunya,seorang anggota polis tidak lama setelah itu datang mengambil keterangan dari pada gadis-gadis yang sedang berbaris itu.
Apabila anggota polis itu sampai untuk mendapatkan kenyataan orang terakhir,dia sangat terkejut dan tercengat dengan sosok tubuh nenek yang jalan pun bongkok bongkok macam sudah tiada kudrat.
Karena merasa pelik kemudian dia bertanya” kamu sudah tua bagaimana kamu melakukannya” si nenek yang menyangka soalan itu di tanya tentang bagai mana dia boleh memakan buah orange itu menjawab” Owhh..senang je,Aku hanya cabut gigi palsu dan mula sedut sampai airnya kering”kata nenek yang bernama zara itu.

Related Posts:

0 Response to "Saya Sedut Sampai Airnya Kering-Zara Mengamuk Lagi..!!!"

Post a Comment