FUHH…!!! Jika Kami Amar Baharin, Kami Tak Akan Kahwin Amyra Rosli Dengan 5 Sebab Ini

kahwin

Amar Baharin terkejut bila dia dikatakan bakal menikahi pelakon Amyra Rosli hujung tahun ini. Khabar angin bila dikatakan sudah meninjau lokasi persandingan mereka itu hanyalah gosip semata-mata.
Bagi kami, ini sebab kenapa Amar Baharin takkan kahwin dengan Amyra Rosli

Amyra 7 Tahun Lebih Muda Dari Amar

2
Macam kita semua tahu, umur amar dah 30 tahun, dia sendiri mengaku memang dia tengah cari jodoh.
Saya masih solo dan ada keinginan untuk kahwin. Cuma tak tahu bila,” katanya.
Tapi bukan untuk Amyra kot, bagi kami umur-umur macam Amyra (23 tahun) ni baru nak menapak dalam karier sendiri. So, bagilah dia peluang nak kumpul duit banyak-banyak, enjoy dengan hidup solo dulu. Zaman moden ni 23 tahun nak kahwin tu kira awal sangat.

Serasi Hanya Dalam Drama
3

Mereka sudah masuk lima drama bersiri digandingkan bersama. Antaranya, Kalimah Jiwa, Kristal Maya dan Suamiku Encik Sotong. Jadi kalau dah banyak sangat drama sama-sama, mesti dah kenal hati budi masing-masing. Mungkin kita nampak dia dalam drama je nampak secocok tapi diluar? Amar sendiri ada kata,
“Sehingga kini sudah lima buah drama dan satu telefilem kami bergandingan bersama. Dan jujurnya kami serasi setiap kali melakonkan babak mesra. Mungkin kerana itu orang anggap ada sesuatu yang terjalin di antara kami. Tetapi sebenarnya tidak,

Amyra Taste Dekat Lelaki ‘Sotong’
4

Mungkin, boleh jadi. Diaorangkan pernah gaduh besar sebelum ni, hahaha..itu cuma dalam drama je la. Tahu tak cerita apa?

Takut Wedding Kena Cancel Last Minute
5

Zaaas! Macam kita pernah dengar sebelum ni, Amyra pernah kecewa apabila hasratnya untuk mendirikan rumah tangga dengan aktor Dazrin tidak kesampaian walaupun majlis dirancang sudah hampir tiba.

Sama Manager Je Pun, Bukan Sama Mak Pun
6

Yang ni korang fahamkan sendirilah, takkanlah bila dapat manager sama dah keluar spekulasi macam-macam. Tapi boleh jadi juga kan? Amyra sendiri pernah cakap ibu dia suka manage orang, jadi rasanya mereka tak ada apa-apalah kot. Think Positive!
Sumber : mStar Online

Related Posts:

0 Response to "FUHH…!!! Jika Kami Amar Baharin, Kami Tak Akan Kahwin Amyra Rosli Dengan 5 Sebab Ini"

Post a Comment