ARTIS WANITA MELAYU BERGAMBAR NAMPAK PUTI1NG?



Artis ni nama dia Uqasha Senrose.., adik beradik kepada Neldya Senrose yang popular tu beb.. Rasanya fesyen baju yang dia pakai tu biasa je sebenarnya..., cuma mata kita akan terfokus pada dua bintik ditengah-tengah baju tu je bila sekali pandang...

Ada orang kata dua bintik tersebut adalah buju baju dalam... Ada jugak yang anggap itu adalah bucu kain yang dijahit di baju bagi menonjolkan lagi aset didada artis tu..

Tapi yang pasti.., ramai beranggapan dua bintik tersebut adalah puting payudara artis terbabit.. Walaweh!!!

Persepsi pertama tu penting beb.., sebab tu artis kita terutamanya wanita patut berhati-hati dalam memilih pakaian.. Jangan main ikut suka hati pakai je takut-takut menimbulkan anggapan yang negatif..

Berfesyen tak salah kalau mampu jaga adap sopan sebagai seorang pompuan.. Tapi kalau dah buat jantan-jantan terjojol bijik mata pandang kat situ je.., itu memanglah tak patut kann..

So.., nasihat kepada Uqasha.., next time tengok cermin dulu sebelum keluar rumah ye.. Peace!!

Related Posts:

0 Response to "ARTIS WANITA MELAYU BERGAMBAR NAMPAK PUTI1NG?"

Post a Comment