MASYALLAH....5 PHOTO ARTIS MELAYU BANGGA TAYANG "BUAH SUSU"...APE NAK JADI NIE,,,

Artis ni agak kurang dikenali.. Dia jugak jarang muncul dalam drama ataupun lakonan tv.. Artis ni cuma popular dengan gossip panas dan juga gambar-gambar seksi untuk bertahan dalam dunia hiburan..

Dulu ada jugak wartawan hiburan yang cuba tegur artis ni supaya berpakaian lebih sopan.., tapi akhirnya artis ni serang wartawan tu sampai riuh bergaduh beb..

Sekarang artis ni muncul lagi dengan fesyen "buah susu diluar baju".. Nampak sangat artis ni sengaja nak tayang 'aset' dia tu untuk tarik perhatian mana-mana jantan kabaret yang ketandusan kasih sayang..

Mana lah tahu kann.., 'buah susu' tu mungkin akan dapat pancing produser drama atau pengarah filem untuk ambik artis ni berlakon dalam penerbitan dorang.. So kena berani sikit la kann...

Bagi gua.., artis macam ni lah yang buat orang makin tak respek dengan wanita melayu.. Kalau setakat tayang 'buah susu' untuk jadi glamer dan popular.., lupakan je lah ye artis oiii.

Banyak je artis pompuan lain tak payah tayang susu lah bagai pun boleh berjaya dan popular.. Ni lah jadinya bila harap muka je cantik.., tapi akal failed!!!


P/S: Korang kenal tak sapa artis dalam gambar tu??? Hehehehe..

Related Posts:

0 Response to "MASYALLAH....5 PHOTO ARTIS MELAYU BANGGA TAYANG "BUAH SUSU"...APE NAK JADI NIE,,,"

Post a Comment