ARTIS MELAYU BANGGA BERKEMBAN TAYANG KETIAK.

Trend berkemban tayang lurah dan ketiak ni agaknya dah jadi kebiasaan artis melayu yang baru nak naik kot ye..?

Dorang mungkin ingat dengan pakai macam tu, populariti dorang akan cepat meningkat khususnya dikalangan pengarah drama..

Nasib baik.., ada je tawaran berlakon datang dari pengarah yang tergoda bila tengok ketiak serta lurah yang dorang pamerkan.. Kira jackpot lah kannn..., modal ketiak je boleh dapat projek berlakon..

Malangnya artis melayu sekarang ni lupa bahawa dorang tu beragama Islam.. Lebih teruk lagi.., dorang ingat dorang tu sebenarnya orang putih dan berlakon di Hollywoood..

Sebab tu ada sebilangan besar artis melayu kita yang tanpa segan silu tayang segala lurah dan ketiak hitam masing-masing dengan alasan berfesyen.. Macam lah kalau pakai sopan sikit akan tertutup pintu rezeki dorang kannnn...

Ni lah artis melayu sekarang yang ada didalam industri tanahair.. Bakat lakonan tu tak lah bagus mana pun tapi lebih kepada menayang muka cantik dan aset tubuh je beb..

Lepas 2-3 tahun.., hilang la dari dunia seni sebab dah kawin dengan ahli korporat atau Menteri.. Apa nak dikata.., senyum je lahhh... Peace!!!


Related Posts:

0 Response to "ARTIS MELAYU BANGGA BERKEMBAN TAYANG KETIAK."

Post a Comment