SENARAI LAMAN WEB UNTUK MENDENGAR AYAT SUCI SECARA ONLINE


Aku ni kadang-kadang rajin nak baca al-Quran. Tapi kebanyakan masanya memang malas. Nak nak lagi bila dah ada anak ni, makin susah nak cari masa nak baca al-Quran. Alasan. So, sekarang ni aku lebih senang bukak laptop, bukan laman web yang aku boleh dengar bacaan al-Quran sambil-sambil tengok maksud ayat tu sekali. Sambil-sambil tu boleh dodoi anak atau buat kerja sekali. 

Al-Quran


Senarai Laman Web Untuk Mendengar Ayat Suci Secara Online
  • quran.com
  • surah.my
  • alquran-melayu.com
  • quranexplorer.com

Senarai Aplikasi Phone Untuk Mendengar Ayat Suci Secara Online
  • iTajweed - iPhone
  • Holy Qur'an - iPhone
  • alQuran - iPhone
  • Quran* - iPhone 
  • iQuran - Android 

Ni antara yang aku jumpa. Yang aku selalu pakai Quran.com dengan Surah.my sebabnya aku selalu dengar guna laptop je. Nah sekarang dah tak ada alasan lagi nak baca atau dengar bacaan Al-Quran kan?

Related Posts:

0 Response to "SENARAI LAMAN WEB UNTUK MENDENGAR AYAT SUCI SECARA ONLINE"

Post a Comment