Lagi pelajar perempuan sekolah menengah bergaduh


Lagi kes pergaduhan antara pelajar perempuan sekolah menengah. Budak remaja kalau gaduh adegan tarik2 rambut mesti ada, dan punca pergaduhan selalunya mesti tak lain dan tak bukan kerana berebut lelaki atau salah seorang kacau pakwe yang seorang lagi. Dari budak kecik bergaduh pasal mak kau hijau, budak sekolah pun bergaduh, yang dah besar pun boleh bergaduh pasal pasar Ramadhan.

Sudah2 lah tu bani Melayu, matang lah sikit. Takkan la orang Melayu ni kerjanya asyik nak gaduh, gaduh, gaduh, kat luar gaduh, kat Facebook gaduh, dari kecil sampailah besar. Itu je ke kehebatan yang kita ada? Kalau bersaing siapa yang dapat reka ciptaan teknologi yang paling hebat takpe lah jugak, ini bertumbuk pasal lelaki, perempuan, duit, mak bapak. Sedih.




Related Posts:

0 Response to "Lagi pelajar perempuan sekolah menengah bergaduh"

Post a Comment